Ordinær generalforsamling i Solbjærgets Ejerlaug

20. maj 2021 kl. 19.30. Afholdes på fællesarealet i telt. Medbring egen stol.

 

Dagsorden

1. Valg af dirigent og referent

2. Beretning om foreningens virksomhed i det forløbne regnskabsår.

3. Godkendelse af det reviderede regnskab

            Regnskabet er vedhæftet indkaldelsen

4. Fastsættelse af kontingent

            Bestyrelsen foreslår kontingentet fastholdt på 750 kr.

5. Indkomne forslag

Forslag stilles skriftligt og kan afleveres hos formanden Solbjærget 9, senest 15. maj, jf. vedtægterne. Eventuelle indkomne forslag vil blive omdelt til beboerne inden generalforsamlingen.

Allerede indkomne forslag

a. Renovering af sø

b. Hegn ved sø. Hegnet er udslidt og skal fjernes eller udskiftes.

c. Opstilling af skur til festtelt og indkøb af stole og borde.

d. Græsslåning. John var alene om opgaven sidste år. Er der nye frivillige der har lyst? Eller skal vi alternativt købe græsslåning?

6. Valg af bestyrelse, 2 revisorer og 2 suppleanter til bestyrelsen og 1 revisorsuppleant

a. Valg af bestyrelse

Formand - Christian Fink Elkjær, Solbjærget 9. På valg, genopstiller ikke

Sekretær – Christian Svane, Solbjærget 63. På valg

Kasserer - Lykke Have, Soldraget 26. Ikke på valg

Stig Lythcke, Solbjærget 25. Ikke på valg

Lejerbo-repræsentant Leif Pedersen, Solbjærget 61 (fast medlem)

 

b. Valg af suppleanter

Katrine Klyver Tikkanen

Mette Ladefoged

 

c. Valg af revisor og revisorsuppleant

Revisor Helle Kronskov, Solbjærget 32

Revisor Jørgen Jørgensen, Solbjærget 27

Revisorsuppleant

 

7. Eventuelt.

 

Der skal vælges i hvert fald ét nyt bestyrelsesmedlem ved generalforsamlingen. Hvis du er interesseret i at stille op som bestyrelsesmedlem eller suppleant er du velkommen til på forhånd at henvende dig til Christian Elkjær på 30708546, c-elkjaer@hotmail.com eller kigge forbi Solbjærget 9.