Møde i bestyrelsen for Solbjærgets Ejerlaug 25/3 2021.  

 

TIl stede: Lykke, Stig, Leif, Mette, Katrine, Christian E

 

1.      Valg af referent

Christian E

2.      Meddelelser

Der har været rotter flere steder på vejen. Kan vi få overblik over problemet? Spørg til generalforsamling.

3.      Økonomi, regnskab 2020

Der er ikke blevet brugt mange penge i år pga Corona, da vi ikke har kunnet holde arrangementer fester.

Formue på 131.000 kr. Er steget med 36.000 i år.

4.      Generalforsamling. Dato, dagsorden, forslag til kontingent, valg af bestyrelse

Afholdes 20. maj 2012 kl 19.30 til 22.00

Opsætning af telt 19. maj 2021

Christian E laver indbydelse. Katrine omdeler i postkasser og den lægges på Facebook.

a.      Dagsorden jf. vedtægterne: 

1)      Valg af dirigent og referent

2)      Beretning om foreningens virksomhed i det forløbne regnskabsår.

Spørg til rotter

3)      Godkendelse af det reviderede regnskab 

F4: Godkendelse af sørenovering-

4)     

Fastsættelse af kontingent

Vi har sparet meget op de seneste år, og det er muligt vi kan sætte kontingentet ned. Vi får et tilbud på renovering af søen og lægger et budget for de næste år. Derefter tager vi stilling.

5)      Indkomne forslag 

6)      Valg af bestyrelse, 2 revisorer og 2 suppleanter til bestyrelsen og 1

Revisorsuppleant

Formand - Christian Fink Elkjær (Genopstiller ikke)

Sekretær – Christian Svane (genopstiller)

Kasserer - Lykke Have (ikke på valg)

Stig Lythcke (ikke på valg)

Lejerbo-repræsentant (fast medlem).

 

 

 Valg af suppleanter

Katrine Klyver Tikkanen (på valg hvert år)

Mette Ladefoged (på valg hvert år)

 

7)      Eventuelt 

5.      Eventuel oprensning af sø. 

Stig laver en aftale med Græsted entreprise og Stig og Christian tager på besigtigelse.

6.      Pleje af arealer 

a.      Snerydning.  

Jeg har talt med Peter og det viser sig vi ikke fik betalt ham forrige år (han henvendte sig heller ikke). Det skal der selvfølgelig orden i og vi skal have aftalt hans aflønning og afregnet det vi skylder.

Peter får 200 kr per rydning + dækket udlæg til salt

Stig finder ud af om snekasteren virker og ellers bliver den repareret.

b.      Øvrigt omkring pleje af arealer, fx græsslåning den kommende sæson.

John har næsten slået græs alene sidste år og der kunne godt være brug for flere. Vi finder ud af hvordan det er gået og annoncerer efter flere til opgaven på GF.

c.      Reparation af hegn ved lille sø.

Hegnet er udtjent og skal enten fjernes eller udskiftes. Vi tager op på GF hvilken af disse løsninger vi skal vælge.

7.      Aktiviteter 2021: 

Sankt Hans: Christian taler med festudvalget

Sommerfest: Christian beder festudvalget om at finde en dato.

Arbejdsdag afholdes 2. oktober. Stig undersøger bortskaffelse af affald.

8.      Udlejning af telt i den kommende sæson.

Mette ikke så meget tid. Vi laver inventarliste ifm. GF

9.      Middag for bestyrelsen (må jo afvente genåbning, men vi kan måske finde en foreløbig dato) 

Venter til efter GF.

10.   Eventuelt 

Næste bestyrelsesmøde 28/4 2021 kl 20.00-20.30