Der afholdes i år generalforsamling i Solbjærgets Ejerlaug

Tirsdag d. 24. maj 2016 kl. 2000

 

I år foregår generalforsamlingen i Birkerød Idrætscenter, Bistrupvej 1,  Sal1  ”Glassalen”

 

 

 

Dagsordnen:

1.    Valg af dirigent og referent

2.    Beretning om ejerlaugets virke i det forgangne år

    - Herunder en status på det igangværende arbejde med en lokalplan for området

3.    Godkendelse af det reviderede regnskab

4.    Fastlæggelse af kontingent

5.    Indkomne forslag

    2 forslag fra René Zeest Nygaard Solbjærget 26 – se bagsiden

6.    Valg af revisorer samt medlemmer til bestyrelsen

        a.     Valg af bestyrelse

                                Formand Sonny Bloch Jensen (på valg i år)

                                Kasserer Michael Ørnø (på valg i år)

                                Sekretær Rasmus Nielsen (ikke på valg i år)

                                Lejerbo-repræsentant Geert Amstrup (fast medlem af bestyrelse)

                                Kaj Kronskov (ikke på valg i år)

b.           Valg af suppleanter til bestyrelsen 

c.            Valg af revisorer samt revisorsuppleanter

      Helle Kronskov

      Lykke Have

7.    Eventuelt

 


 

Forslag/åben drøftelse:

Forslag 1:
”Jeg vil gerne have et punkt på dagsordenen til generalforsamlingen om indbrud på Solbjærget til drøftelse.
Jeg ser punktet som en åben drøftelse.”

Forslag 2:
”Jeg vil gerne stille forslag til generalforsamlingen om indkøb af 2 stk. Hudora Fodboldmål
- størrelse 300 cm x 160 cm x 90 cm.

Målene koster 1.039,00 kr. per stk. Målene skal stå på den store græsplæne ved søen”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forslag / drøftelse indstillet af

René Zeest Nygaard
Solbjærget 26


 

Indstilling til beboere:


Ejerlaugets bogholderi
Michael Ørnø sørger i dag for ejerlaugets regnskab. Det har han gjort i en del år og ønsker nu at videregive det til en beboer der er frisk på at påtage sig opgaven.
Der er tale om en relativ beskeden opgave, der primært omhandler registreringen af vores årlige kontingentindbetaling samt registrering og udbetaling i forbindelse med de løbende omkostninger der afholdes i ejerlauget (ca 10-15 bilag).
Jeg håber at der er en der vil påtage sig opgaven, da vi i ellers ser os nødsaget til at få det gjort hos en professionel, med deraf følgende omkostninger for ejerlauget.
Jeg vil derfor opfordre de af jer, der kan håndtere et yderst enkelt bogholderi til at henvende jer til mig (se nedenfor).

 

Opstilling til bestyrelsen
Vi håber derudover at der er nogen der vil stille op til bestyrelsen.
En væsentlig del af bestyrelsen har nu siddet i mange år, og vi ønsker at der kommer flere nye kræfter til.
Bestyrelsens arbejde består primært i 4-5 årlige møder. Møder der foregår i en atmosfære, hvor vi på en og samme tid er produktive samtidig med at vi har en god og hyggelig aften.
Derudover har du i bestyrelsesarbejdet mulighed for at påvirke udviklingen af vores dejlige område!

Så kom ud af busken og vis din interesse.

 


Jeg glæder mig til at høre fra dig, enten
på tlf 20456402,
via mail til
sonnybj@c.dk, eller
direkte f.eks. i  forbindelse med generalforsamlingen.